dinsdag 15 maart 2011

Verslag van maandag, de 3e dag.

Gisteren en vandaag heeft Hera tot 8.15 bij ons op bed geslapen, dat gaat dus heel goed. Het zindelijk zijn gaat ook al erg goed, ze geeft steeds vaker aan door bij de deur te piepen dat ze naar buiten wil. En als ze dan buiten heeft geplast is het natuurlijk even feest! Gistermorgen en deze morgen heeft ze ook los gelopen in het parkje, ze bleef goed bij mij in de buurt en dat werd uiteraard beloond.

Wij zijn gistermiddag naar de stad geweest. Voor de 1e keer heeft Hera het hartje van Ljouwert gezien!  Vanuit de draagzak heeft ze alles heerlijk bekeken, vanmiddag nog een keer en als ze wil mag ze er dan even uit. Het was best wel druk gisteren in de stad dus voor de 1e keer wilde ik haar dat niet aandoen, ze vond het in de zak ook prima. Ze is uiteraard door nog wat mensen geknuffeld, ze heeft zelfs een kusje gekregen van een man die helemaal verliefd op haar was.
Nog even de supermarkt in geweest en ze heeft alles prima doorstaan. Na thuiskomst weer lekker gegeten en daarna lag ze helemaal voor pampus.

Gisteravond nog een kwartiertje gespeeld met een "braintrainspel" en och wat is het meisje slim, ze snapt het al heel goed, tja het is wel een pupje van Karin natuurlijk. ;-)))
Ik probeer het vanmiddag te filmen, ze doet het heel beheerst.

Vanmiddag begin ik ook rustig met de crate games dvd/oefeningen. Hoewel ik verder nooit een bench gebruik, en ook vind dat hij vaak op een hele verkeerde manier gebruikt wordt werkt deze oefening ook verder in andere dingen. En aangezien ik toch met Hera wil sporten, is het wel zo handig dat ze het kent zodat ze onder andere overal haar eigen veilige plek heeft, waarin ze zich ook terug kan trekken als ze moe is en ook rustig op haar plaats blijft als ik met andere dingen bezig ben.

Later meer!

1 opmerking:

  1. veel succes vandaag met Hera in Ljouwert en met crate games....
    zindelijk moet ik zeggen is hier Kees, hij piept echt als hij moet plassen..mister platoor blue echt niet....hij is de enige die zijn oren nog totaal plat heeft...platter dan plat..Gently's oortjes staan ook bijna recht.

    BeantwoordenVerwijderen