zondag 13 maart 2011

Dag twee

Vandaag niet zoveel bijzonders gedaan, ik wilde Hera eerst maar eens een volle dag met haar nieuwe roedel laten meedraaien, nog nieuwe indrukken genoeg hier. We hebben wel een paar keer door de wijk gelopen, ze loopt echt al keurig mee aan het riempje! Vandaag heeft ze kennis gemaakt met twee honden uit onze straat: een Labrador, een Shar-Pei en daarnaast nog een lieve oude Wetterhoun die altijd in het parkje loopt. Hera is totaal niet bang maar vindt mensen die de hond aan de lijn hebben interessanter en let echt heel goed op mij, dat is dus super. ;-)
Een kind op een lawaaierige plastic tractor, twee meisjes die haar wilden aaien, ze vindt het prachtig en kinderen lijkt ze erg leuk te vinden. Mijn schoonvader is ook een kwartiertje langs geweest, dus ook met hem heeft ze kennis gemaakt.
Hier in haar nieuwe roedel gaat het echt gewoon fantastisch, nee, niets te klagen hoor. Eigenlijk is ze alleen maar superlief, met af en toe een gek kwartiertje.

Afbeelding

Hera is wel een hebberd qua spulletjes, ze verzamelt ze! :-P Ik ben vandaag dus al veel bezig geweest met ruilen en ze brengt de speeltjes al veel vaker terug!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En tja, dit vond ik even heel erg leuk, Argos en Lara deden destijds hetzelfde.
Afbeelding

1 opmerking:

  1. wat een super pup en super mama..
    of andersom..maakt niet uit en die foto met Argos vind ik GEWELDIG.
    je trouwe lees fan..
    xx ka

    BeantwoordenVerwijderen