zondag 10 april 2011

Bezoekje Callantsoog.

Vanmorgen vroeg vertrokken naar Schagen voor een familie-bezoekje en daarna zijn we doorgereden naar Callantsoog met Hera en Argos. Het was er behoorlijk druk: veel mensen, kinderen en honden. Hera heeft haar ogen uitgekeken er was zoveel te zien! De zee vond ze prachtig en als Argos het water in liep rende Hera hem achterna. In een strandtentje nog even heerlijk wat gegeten en gedronken en Hera heeft bijna de hele tijd heerlijk liggen slapen bij mijn voeten. Ze vindt het allemaal wel prima, héérlijk is dat!

En als het vrouwtje me roept, dan weet ik niet hoe snel ik moet zijn ;-)
Het scheelt niet zoveel meer ;-)



2 opmerkingen:

  1. jeetje, Ester..wat een mooi groot meisje al maar vooral.. het lijkt echt je vriendin........ze past zo goed bij je..mama daar waar zelfstandigheid om de hoek komt kijken en power richting vrouwtje van papa............
    ik ben zo trots op jou plaatje en match met elkaar....xx ka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Karin voor jouw lieve woorden!! Hera is ook echt mijn grote vriendin, ik ben echt stapel op haar, kan het niet eens benoemen hoeveel ik van haar houd. Gewoon een droom die is uitgekomen voor mij! Ze is mijn schaduw. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen