vrijdag 11 november 2011

Hera 4 keer op film :-))

Hera loopt eigenlijk altijd los en dat gaat zoooo goed! Als er fietsers of voetgangers aankomen laat ik haar zitten, zo is ze nooit iemand tot last. We hebben dit samen veel geoefend en ik ben zo trots op haar! Eerst heel veel beloond op de plek waar ze zat en nu krijgt ze ook vaak spel als beloning. Zonder opscheppen maar ze faalt nooit, ze werkt dan ook zo graag voor/met mij.





En even wachten voor ze een speeltje mag pakken. :-)




Ze luistert niet alleen heel goed, ze is ook mijn boodschappenmeisje... ;-)))

3 opmerkingen:

  1. geweldig, geweldig, wat moet ik daar nu op zeggen...super knap getraind......dikke vette pluim en wat ben ik tevreden over dit nest zeg, want die luister/werk potentie hebben ze allemaal, en jij hebt het er ook uitgehaald...
    x ka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Karin voor je leuke berichtje! Jouw mening is heel belangrijk voor mij, dus dat doet me goed, thanks.

    Het is inderdaad een supernest met zoveel werklust, helemaal te gek. Ik ben erg blij dat ik kan trainen met zo'n superhond....
    Je kunt met recht trots zijn op jouw nest, echt wel!!

    BeantwoordenVerwijderen