maandag 16 januari 2012

Hera één jaar!!

Vorig jaar rond een uur of 7 s'avonds volgde ik via de webcam de geboorte van Hera en broers en zussen. Zou er een teefje voor mij bijzitten? Toen ik Karin heel blij naar me zag zwaaien op de webcam wist ik het zeker: yes, er zat een teefje voor mij bij!
Zo lang gewacht en toch gekregen en nu is ons meisje alweer één jaar! Time flies!
Elke dag genieten we intens van onze meid, voor ons is ze een lot uit de loterij! De band die we samen hebben is zo intens, ik ben smoorverliefd op haar! :voer38:

Van harte gefeliciteerd, Hera!! :voer6: (en broers en zussen)

Ik kon niet kiezen tussen de foto's. :oops: :voer45:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

1 opmerking:

  1. wat leuk die foto's op rij en wat is ze toch mooi maar bovenal je vriendin en dat is het aller belangrijkste wat voor mij telt......dat is waar ik kippevel van krijg, niet U-tjes , niet diploma's maar vriendschap tussen mens en dier...........Hera en Ester, een dikke knuf van mij ...xka

    BeantwoordenVerwijderen