zondag 13 februari 2011

Nog 4 weken wachten op mijn Hera.

Zo, hier dan het 1e bericht op deze nieuwe weblog. Ik zal op deze weblog alle nieuwtjes en belevenissen van Hera bijhouden.

Op 16 januari j.l. zijn er 6 prachtige puppen geboren bij Groenendaelerkennel  "Of Karo's Triangle" Mama Nena en papa Orlando hebben het leven geschonken aan 2 prachtige jongens en 4 bloedmooie meiden. Één van de meisjes zal in Maart bij ons komen wonen, welke het wordt staat nog niet vast maar ik heb al wel een favorietje. ;-)

Alle spulletjes liggen al voor haar klaar, ze moest eens weten hoe welkom ze is en hoe lang ik al naar haar heb uitgekeken!

Maar snel weer op puppybezoek want het zijn nog 4 lange weken wachten.


2 opmerkingen:

  1. hey Lieve Ester en lieve kleine muis Hera..
    die 4 wkn zijn zo voorbij en ik ben heel blij met het nieuwe mandje voor Hera....
    en natuurlijk volg ik jullie 2 met de lolbroek Argos die het leven van Hera ook kleur zal geven..
    veel liefs van een trotse "oma"......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk een eigen blog voor de kleine Hera. Ik ga zeker meevolgen en het de kleine Hera vergaat in haar nieuwe gouden mandje :o)

    BeantwoordenVerwijderen